Richard Wagner : self-promotion and the making of a brand / Nicholas Vazsonyi

Av: Utgivning: Cambridge : Cambridge University Press, 2010Beskrivning: 222 sISBN:
  • 978-0-521-51996-0
Ämne: DDK-klassifikation:
  • 780.92 22 (machine generated)
SAB-klassifikation:
  • Ijz Wagner, Richard
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Hyllsignatur Del av materialet som avses Ex.nummer Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Musik- och teaterbiblioteket Magasin A B 27.014 1 Tillgänglig 26201814945
Antal reservationer: 0
Musik- och teaterbiblioteket
Tegeluddsvägen 100, Stockholm
info@musikochteaterbiblioteket.se / 08-519 554 12
Hållplats: Frihamnsporten. Bussarna 1, 72 och 76 stannar precis utanför. Närmaste t-banestationer är Gärdet och Karlaplan.